Tuesday, December 13, 2005

兩個hea人

S : hea人一號
M : hea 人二號,即係我

我地尋晚,約好左,今日十點一齊起身溫書,互相morning call對方,須知道,我地兩個,尋日已經hea左一日,無做過任何野

今朝
我十二點俾個電話嘈醒,之後再講左個電話,大約十二點半,打俾S
M : 喂,起身未呀?
S : 我九點起左,九點三訓返,三個字前起左身
M : 我醒左半個鐘啦,不過而家仲o係被窩
S : 係喎,我都係
M : 今日好似好凍呀,唔想走出被窩呀
S : 係呀,所以我而家除左拎住電話隻手,全身都o係被入面
M : 咁o岩既,我都係喎
S : 咁點呀,起身未呀,去邊食lunch呀?
M : 吓,要出去呀,咁我要起身沖涼洗頭喎,不過好凍喎
S : 係喎,不如訓多陣先lor
M : 我訓唔著喎,不過咁凍,都係o係被窩捲多陣先啦
S : 咁好啦,一陣再msn啦 (我地兩個只係住15 同16樓,但係always msn)

中午
Hea食左一餐

下午
O係hall hea,乜都無做過,各自訓左一陣午睡

晚上
因兩點先食lunch,無食dinner
兩個一齊hea,望住D note o係度傾偈

十一點
有人買野返黎俾我地食,食完之後,諗住訓,之但係,我地繼續hea,hea到頭先,S 去左訓

Hea 的我
呢兩日,我都無離開過浸大範圍
落樓食野,同埋尋日有朋友黎同我慶祝生日
我都只係將我條睡裙捲起,著件風褸包住,再著條好頹既褲,就落樓啦,一返房,就變返做睡裙裝束

其實,我地聽日同後日都要考試,不過我真係完全無心情溫書,所以到呢一刻為止,我都仲係無溫過書架,我十三個鐘之後就考啦,我今個sem既gpa,都真係要豁出去

0 Comments:

Post a Comment

<< Home