Monday, May 23, 2005

Year 2 Sem 2正式終結

苦戰完exam之後
我地就繼續苦戰我地既php group assignment
不過真係多得阿Max & Herry, 佢地早我地兩日考完,佢地兩個好好好好人同埋好叻咁完成左個web site最重要既部份同埋份report
雖然之後我都要insert data, 仲要入完就俾佢地delete, 入完又delete, 入左幾次
不過相比起佢地既工作
我已經好輕鬆啦

考完試
真係好似無停過咁
今日,我去交assignment既時候
係放入個mail box o個一刻
真係有D如常既感覺

交左
就代表我既暑假正式開始啦

其實
一考完試
已經發生左好多歡樂事件啦

黎一個回顧先
20/5
一考完試
五點幾,同Decem, Samsom去食左我當日既早餐
跟住
返房hea左陣
就同Decem去左聽talk
個talk都真係有D悶
不過完左既時候
同Ludwig傾左陣
佢好似個人開心左好多
同我地傾得好開心
搞到我真係有D surprise

仲有呀,Ludwig著o個件衫真係好靚
再加上一個開開心心既佢
一個字 -- 型

夜晚,就緊係返hall苦戰assignment啦

21/5
放左工
就緊係又係趕返hall做assignment啦

晚餐既時候
就出事啦
我地叫一間不知名既pizza外賣
都幾平
不過,我地既經歷真係令人畢身難忘
1) 泰文Coca-Cola
2) 一個pizza上面有好多條梅梅地既菜 + 兩個生既雞蛋黃
3) 一個pizza既combination係 菠蘿+蕉+雞肉,D味好怪
其他o個D野食,都係怪怪的

晚飯之後
我地又繼續苦戰assignment啦
做到兩點幾
就開始幫賴雲翻譯一份report
睇我就完全睇得明既,全部都係chem既terms
不過要譯做中文,仲要係俾北京既人睇既
都真係幾高難度
結果,我做到六點幾先去訓

真係有D自己攞黎衰
不過我真係做得開心既
佢地個個係北京做得咁辛苦
我一個人通一晚頂都無所謂既

我愈來愈鍾意Greenpeace呢個機構
如果佢請我,我一定入去做
不過我睇過佢地D ad, 要三年工作經驗

22/5
返完教會
去左將軍澳開會
真係好好好遠lor
由我屋企去到將軍澳

香港咁細
係一日入面
我搭車就已經搭左兩個鐘有多啦
真係灰............

夜晚返左hall同浩賢慶祝生日
浩賢見到個蛋糕,聽到我地唱生日歌既時候
佢個樣真係好搞笑,佢完全唔識反應
個蛋糕好大個呀
我地七個人
每人食左兩件

到左兩點幾
我地正式完成我地份assignment
跟住,我地就打一隻新game啦
可惜,我係最低分o個個
無辦法啦,對住佢地一班高手
我連點玩都未學識,佢地幾個已經係個game入兩拎晒獎啦
到去攻城既時候,我見到herry既兵搬住一個好似城咁既野去攻城
我就問:嘩,你做乜搬埋個城過黎呀
Herry & Ho Yin勁笑,之後答我:井欄黎架,城...... 係呀係呀,呢個係哈爾移動城堡呀
跟住我就真係灰左啦............

今日
由於我事前張揚左話我可能會唔知醒去交assignment
Decem同Samson十一點幾就打黎叫醒我啦
不過,我都係訓返,訓到十二點幾
呵呵呵呵

跟住就去左交啦

係呢度,要多謝我所有group, Max, Decem, Ho Yin, Siu San, Herry, 咁當然仲有Karen啦,如果唔係佢,Max點會咁有動力,咁快手搞掂個site呀XDDDDD
仲有仲有,要多謝Terry呀,雖然佢最終無幫我地做到,但係佢之前俾左好多意見我地,仲俾多D reference我地參考,又俾我地煩多好耐,真係好多謝佢

黎緊幾日
我地行程緊湊
幾日內玩晒所有野
踩單車,轆齡,去沙灘打沙灘波(預計係o個下午三點,最晒既時候,氣溫三十二度既時候做架),去浩賢屋企打機,BBQ,唱K,蹓冰
真係十分之豐富
不過由於我要返工,去唔到全部,真係可惜

Yeah~~
差唔多放工啦
係呀,我又係o係返工時候打日記呀
呵呵呵呵

PS:
今日發生左件趣事
原因從略
我:你o岩o岩先計左次咋,又計?
My boss : (奸笑)吹咩?!~(然後自己傻笑)我 即係啞左,我老細從來都無識過咁同我講野架,真係俾佢笑死

0 Comments:

Post a Comment

<< Home