Thursday, March 31, 2005

最後一日復活節假期啦

今日
雖然係最後一日復活節假期
聽日就要返學啦
但係我好開心呀
哈哈哈哈

今日由發生既事
我真係諗都無諗過呀
其實,我差D諗住算啦架,唔再擺心機落去
點知,今日發生既事
哈哈哈哈
而家諗返都覺得不可思議
o個D場面,好似係我自己幻想既時候出現過
點知,今日係現實生活發生左
o個一刻,雖然我唔識反應,因為我真係無諗過會發生
但係至少我無俾到negative 既反應

當我離開事發現場
我即刻打俾Joey
真係好開心
Joey 講得o岩既, 最緊要我無俾錯反應
哈哈哈哈,真係好開心呀

由件事發生到而家,我都不時咁自己係度笑
好在今日office無人,如果唔係實以為我傻左呀
哈哈哈哈

我都明白
今日發生既時可能完全無意思既
不過點都好啦
我都開心左半日呀
所以無論結果係點都好,我都會欣然接受既
--
聽日就要返學啦
我呢個假期
基本上真係無乜做過野
再係咁落去都真係唔係辦法
我要諗辦法令自己勤力D,唔好再咁懶

嘻嘻
不過算啦
但我為今日發生既事開心完先諗啦
呵呵呵呵

(Michelle 繼續傻笑......)

1 Comments:

At Monday, December 14, 2009 2:37:00 pm, Anonymous Anonymous said...

any content coming ?

 

Post a Comment

<< Home