Saturday, May 14, 2005

考試中場休息

又一次
返工既時候寫日記
--
一個星期無返黎
要做同跟進既野無我想像中咁多
呵呵呵呵

結果
我做左好多自己野
一口氣reply左積左個幾月
二百幾封e-mail
係睇晒同reply晒
我真係覺得自己好叻
XDDDDDDDDDDDD

其實我有帶書返黎溫架
不過無心機溫
無辦法啦
我個人就係咁架啦
唔逼到埋身
都唔去做
唉......
--
星期一至四
連續四日內考左五科
考到我死
考完之後,我簡直覺得我成個人係虛脫架
仲要同聰少出左去行街食飯
行街係行旺角好多魚賣o個條街lor
正一金魚佬黎架
返到hall
我已經支力到死啦
沖完涼
一訓
訓左12個鐘

我roommate真係羨慕死
之前幾晚
我地兩個都凌晨四點起身溫書
係我訓緊十二個鐘既時候
佢三點就要起身溫書lor
真係慘

不過佢就真係勁鬼左
尋日一考完(其實係仲有一科hea既科,so佢當自己考完左)
就一鼓作氣咁
搬左大部份既野返屋企

見到佢咁辛苦
我開始擔心我自己既情況
因為,我諗我o係hall既野係佢既兩倍
都唔知點搬好,同埋返到屋企都唔知有無位擺
灰......
--
係星期三
係電話入面
你表明左你既態度

我唔知你平時既言行
係話俾我知你掙扎緊
定係只係我會錯意
又或者你其實乜野意思都無
只係我多心
再或者
你根本意識唔到任何野
完全唔知道有D野o係不知不覺間發生左
太多uncertainty

我真係好想直接同你講
再問下你究竟點睇
但係我知我唔應該咁做
所以,我好平靜咁回應左你
真的,o個一刻,我若無其事

當然,事後
我會有好多野諗
但係點都好,我唔會俾自己一時衝動
--
呢排
唔知做乜野
真係好忙,每一日其實都有好多野要做
我知道唔同既野既priority
但係,真係多野做到,我排完priority之後,總會有D打做極都做唔到咁
我個人做野已經好快架啦
但係都係做唔晒
到底,係唔係我有問題呢?
真架,呢排真係好好好多野做
我就黎overload啦
如果我可以hang機
咁你話幾好呢
一hang左
就可以乜野都唔理

不過我知道
以我D咁理智既性格
根本唔會容許自己hang機
--
仲有兩科要考呀
FM & Logistics
兩科都係話難唔難,話易就緊係唔係易既科
唉......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home