Friday, January 28, 2005

係hall 無聊中

而家係夜晚七點幾.
我個人生活好有計劃既, 原來諗住今日上堂上到六點半,跟住返屋企食飯,跟住返教會.
點知Ludwig 病左,屋企聽朝九點會無水.
結果,我由三點半落堂,無聊到而家, 食左個lunch, 再食左個dinner, 睇左陣雜誌, 又溫左書. 而家,唔知做乜好.
等,等到十一點幾先出去. 唉...... 真無聊
--
今日,因為太眼訓同有D頭痛,無上到law 同 web design, 之後問返,先個law hea左一堂, web design 分組同埋講我地個project. 又無幾無聊. 無上堂都真係無乜損失.
分組,佢地幫我分埋, 同Decem, Herry, Siu Sun, Ho Yin, Max 一組. 直頭係周hall組. 而其他人,好多都要打散,因為Tony 想我地同Marketing D 人一組, 而Samson, 無返學, 就咁就被遺棄lu, 同左其他ism 既人一組. 邊個叫佢又唔返學,又唔係住hall 呀. 驪返佢地講,我o個組o個五個,好一致咁放棄左samson, 哈哈, 今次我真係幫佢唔到lu~~
--
而家先七點半, 我有乜野可以做呢??
--
繼續無聊 同 食野. 哈哈哈哈
--
今日落雨濕濕既天氣,好討厭呀, 我D衫又唔知幾時先乾啦......
--
我仲爭扎緊,繼續用呢度好, 定係用返舊o個個diary 好.
呢度個interface 靚d.
舊o個個用開有感情, 不過有D我唔想俾太多人知既野係上面.
自己揾黎煩, 攞黎衰.
算,未決定之前,用住呢個先.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home