Saturday, March 05, 2005

好多好多

好多功課
好多mid-term
好多會開
好多野未做
好多好多......
--
而家,我又係一個人係公司,做自己野既時候啦
仲有一個鐘就走啦
仲有D公司野要做
咁即係話我係再無機會做自己野架啦
天呀......
我今晚又要天光先訓啦
--
我前幾日去左AC Nielsen 見工
其實呢份係我幾個月前
上網既時候見到,覺得好得意,所以apply架
佢打黎既時候我都好訝異,因為都幾個月啦,我都差唔多唔記得左

雖然,我之後o個日係要考mid-tem
但係我都係去左

so-call既interview
其實係同我講下有乜野做,同點做
都無in過既,坐落無耐就墳form成為左職員啦
講左咁耐
都未講係做乜野tim
就係做 - Mystery Shopper + Recruiter
Mystery Shopper 即係要扮顧客,去唔同既鋪頭睇下D職員做成點
又要明明係去評分喎,又要唔可以俾Dsales知道我係Mystery Shopper喎
佢地話Dsales 好醒架,所以都有一定既難道架
呢份job真係好過癮,搞到我好期待tim
返工時間就好flexible既,有job佢地會放上網,我地自己上網reg既
唔得閒可以乜都唔做
哈哈哈哈
諗起都覺得得意
而Recruiter呢,就係當公司想揾人俾佢地訪問既時候呢
佢地就會叫我地幫人揾架啦
呢個我就真係無乜興趣啦
不過apply既時候,一定要apply埋既
無所謂啦,反正佢post出黎既時候,我唔理就得啦
呵呵呵呵
--
好啦
我要繼續做公司野啦
放左工去睇《在世界中心呼喚愛》好期待呀
其實,我真係仲有好多野做,不過如果再唔睇,就可能會落架啦
所以,唯有今晚夜D訓啦
同時,聽朝一定要知醒(聽朝又要返工啦-_-)
--
仲有一個星期
就係我老公Joey既生日啦
我仲未諗到我買乜野俾佢好呀
我開始唔明白點解佢廿一歲生日既時候,我會諗到廿一樣野送俾佢架
o個時既自己,真係好叻

1 Comments:

At Tuesday, May 16, 2006 4:46:00 pm, Anonymous Anonymous said...

First Class!
- http://www.surveyearn.biz/MysteryShopper/Mystery_Shopper.html - paid to shop

 

Post a Comment

<< Home