Sunday, April 24, 2005

我既生活

16 April 2004

其實,係我上星期打落架
不過唔記得左post

我既生活
終於都回復正常啦
(雖然,我既正常生活對好多人黎講都仲係好唔正常)

尋日交左OB report
law present完左
雖然無Mur佢地咁高分
不過都算係咁啦
須知道,人地做左兩個幾星期
我只係做左兩個幾鐘
點都好啦, 多謝Terry, Mur, 同五個groupmate

不過又有好多assignment就黎deadline啦
19/4 - Web Design individual assignment
28/4 - Logistics presentation
29/4 - FM group assignment
3/5 - System Ana group assignment
3/5 - Web Design group assignment
7/5 - Logistics project
仲有一份星期一先出,仲未知幾時交

跟住......
9/5就開始考試啦
實唔夠時間溫呀
顛架..........

仲有仲有
Greenpeace有annual reception & action

真係極度嚴重
--
係咁忙碌既生活之下
我尋日同我老公春魚去左睇《駒歌》
一來係為左捧Banky場, 二來因為係講Beyond, 所以好想去睇
成套野比我地想像中長
差唔多三個鐘
原來我地仲想聽埋演後坐談會架
不過由於太夜同埋我地要去toilet
所以我地就離開左啦

走左之後
原定十一點返到hall開會
我睇完之後打返hall先知Ho Yin同學都未返
咁......
我同春魚就去左Haagen Dazs食雪糕啦
仲要係堂食
哈哈哈哈
o個一碟十一點幾食既甜品,就係我既晚餐啦~~

再跟住呢~~
我地兩個行落去旺角
一路行一路傾
好快就行到旺角
跟住我就返左hall lu

--
返左hall之後仲精彩
我返到去既時候
佢地已經差唔多傾完
分埋工,就正式散會啦

之後,我地傾偈傾到三點幾
係咁笑,係咁講
三點幾散
係因為我已經笑到手軟腳軟,有D手震
同埋塊面既所有肌肉已經好痛,好酸
所以嗌走,先至散
我地六個真係好嚴重
我地仲要繼續係咁樣晚晚開會
直至gra o個日
我真係擔心有朝一日
我地會笑到暈底,又或者昏迷......

--
公佈左Small由Tony帶啦
唉..................
一科絕對唔hea得既科
由一個出名hea既老師教
死梗......唉......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home