Sunday, February 13, 2005

博盡

而家係凌晨四點啦。我而家係Greenpeace office 預備緊下星期四既Solar Festival. 有Henry, Will, Don, Hing 同我一齊, 套用Henry所講,我地真係博盡。

緊係啦,Solar Festival真係一個好大型既活動,係我既領導下,大家都好努力。哈哈哈哈,講下啫,其實係佢地成班都好熱心,好肯捱,有D人當然走左啦,咁夜啦,但係見到佢地四個都咁博,我身為P既,點可以唔陪佢地呢。真係好多謝佢地架,佢地對我既諒解同支持,真係無得頂。雖然佢地成日玩我,笑我,打我,但係我都知佢地係好好人架。可以同佢地合作,真係好開心。對住佢地,好多時都會好感動,當然,最常見既情況都係我笑到流晒眼水啦,佢地真係超級好笑。同佢地一齊既時候,基本上我都講唔到野,因為通常我都係笑到講唔到野o個個。

我講過,過左Solar Festival,開完e會,我地一定要休會半個月。哈哈哈哈

而家除左我地四個之外,仲有毒王係度,不過佢已經訓左啦,佢真係好好笑,住係office咁,有晒衫褲鞋襪乜都有齊係度,佢頭先出左去,跟住就返黎沖涼洗面訓覺,俾佢激死。不過都要多謝佢,唔係有佢呢個看更係度,我地都唔可以係度做野做通宵。
今晚我仲發現一樣野,就係原來毒王同歌利亞一樣,都係香港大學學生會前會長,估唔到。毒王真係比我想像中仲犀利,須知道,我之前已經覺得佢係極之犀利架啦.

我終於明白點解Alice話好多人覺得Greenpeace係一個精英既組織,因為呢度既人,全部都真係精英。同佢地合作,真係學到好多野,經歷到好多。

呢排真係好忙呀,好多野做呀,多野做到我覺得,即使我完全唔訓,我都係做唔晒架。唯有訓少D,做野做快D啦,快D過左Solar Festival,就會輕鬆D啦。Solar Festival一定唔可以有任何差池呀,我地所有人都擺左太多時間同心機落去啦。

好啦,我又要繼續努力啦。Solar Campus,加油呀!!!!!!!!!!

advertisement : http://www.greenpeace.org.hk/chi/solarcampus/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home