Tuesday, March 15, 2005

我今日唔開心呀

尋晚我地六個又係阿Max間房傾功課 + 傾偈
偈同笑到二點幾啦
結果
今日
大家都無上八半
Max 同 小新仲訓到四點幾tim
--
訓醒
我就拎返D野上WLB9/F 還返俾Simon & Dr. Shi 啦
星期六既比賽終於告一段落啦
雖然係幾辛苦,而且拎唔到champion
但係真係好開心
又學到野
我真係當我地嬴左架啦
我地成班,真係好好玩,好好笑
一切一切都係笑聲中完成
--
今日,我唔開心呀
呢幾日,我都有樣野好想知道
今日,我由一張相度,知道左個答案
我唔知道俾我睇張相既人係有心定無意
總之,我就真係好唔開心啦
我今日做乜野都無晒心機
又好苦惱喎

其實,我真係好耐都無試過咁唔開心啦
由我既反應我知道,我一直都唔肯定既野,答案係:YES……
知道左之後,我都唔知我應該開心定唔開心好
但係可以肯定既係,我再笑唔出

我會俾幾日時間自己
好好自閉一下
調整返自己既心情
好好去面對我要去面對既一切

今次,我真係無乜信心我會做到
不過我會努力
一定要盡力呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--
頭先,上完堂諗住落又一城行下
一來自己要買野,二來要買生日禮物俾Joey

跟住阿Max又話想行下
咁就有人陪我去行lu

同時有人幫我試我買俾Joey既禮物
仲有人幫我拎野tim
哈哈哈哈

我地行完又一城之後
去左KFC買左一個桶餐
跟住再去惠康買左
我仲係惠康撞到Susan, 好surprise

跟住,我地兩個人
就拎住好多好多野
行返黎hall
同小新三個人一齊食左個自選桶餐
真係好飽
佢地兩個真係好大食……
--
我要努力做功課
我要努力忘記唔應該記得既野
我要努力調整返自己既心情,要開心D
我要努力溫書,因為又mid-term啦
我要好好控制自己既心神

0 Comments:

Post a Comment

<< Home