Monday, May 30, 2005

歸家

終於搬左返屋企lu~~

上個星期六晚,我就要返工
放左工,買飯返去同小新食,結果,我地兩個係launch食完飯,仲睇晒成套新紮師妹先至各先返房
吳彥祖真係好靚仔呀,戲人既佢,簡直就係一個無得頂既男朋友呀!!!
不過,我都明白,係睇戲,現實同想理始終都會有距離
如果唔係,就唔會有現實同想理之分啦
夜晚,我地出左去金滿庭食糖水
發生左一件好搞笑既事
老闆娘:(同Max講)嘩,你做乜瘦左咁多呀?因為讀書既事,定係感情事呀?
我地成班:哈哈哈哈,兩樣都係
轉個頭,老闆娘拎住一個心型既龍眼啫哩黎,放係Max面前
老闆娘:我送個心俾你食啦,好快無事架啦
老闆娘離開後
Max : 喂,食唔食呀,試下呀?
我地:唔好啦,食左無拖拍架
我:你仲要切碎個心黎食喎,真係心碎
我地成班:勁笑XDDDDDDDDD
Max就緊係無野講,埋頭食野啦
笑死我地呀,不過點都好啦,希望佢快D無事啦
--
到左尋日
唉......
白痴既事情又發生係我身上啦

一早,我就緊係起身執野啦
Raymond黎幫我車走
咁由於我將架車仔借左俾Decem,咁我地兩個就拎住D輕既野落去先啦,咁諗全上左D大件既野先,所以將我地手上既野放低左係一大埋行李度,叫阿Kit睇住先啦,因為佢要等浩賢揸車返黎,所以係大家搬野既時候,就幫大家睇住D野
咁到Decem還野架車俾我,我地就將其餘既野推埋落去,上埋車就走啦
返到我屋企o個邊,我同埋我屋企人去飲荼先啦
飲完茶,就由我既阿爸阿媽,仲有我細妹同我一齊搬野返屋企啦
就o係呢個時候,我發現,少左幾袋野!!!!!!!!!!正正就係阿Kit幫我睇住o個幾袋
好明顯,我唔記得拎返上車
我就緊係即刻打俾浩賢啦,原來發現既時候我已經走左啦,佢就幫我車左D野返佢屋企,佢話反正我之後都要去佢度拎返部電腦(至於點解我部電腦係佢度,就唔好提啦,唉...),到時一次過拎
我真係白痴得死呀,我o個一刻真係灰左,好在o個D都唔係好重要既野。之但係,我都唔係好接受到我自己咁白痴...... 實俾佢地笑死啦......

返到屋企,就緊係執返晒D野出黎啦
結果,我間房,差D行唔到入去
哈哈哈哈哈哈哈哈
執野執左好耐呀,執到我暈暈地,本身又唔夠訓喎,結果咪就係我返教會既時候釣魚lor......

返屋企住,大家同我自己都真係唔係好慣
要從新適應
--
今日,呵呵呵呵,訓到兩點先起身
跟住就返工,到而家啦
係呀,我又係o係公司打日記呀
呵呵呵呵

今日係公司好好好忙呀
做到我好支力

頭先,仲係我已經手軟腳軟既時候,發生左D好恐怖既事件
有隻飛蟑螂由走廊飛左入黎office呀o係無人幫到我既情況我又唔想同佢單打獨鬥(雖知道,呢度連窗都無隻)咁我就唯有打落管理處求救佢地派o個個人上到黎隻野已經飛左出走廊啦o個個人好好野咁一下就KO左隻飛蟑螂啦真係好恐怖呀......

唉......


差唔多放工啦
約左我細妹去食糖水
好明顯,就係我又要負責俾錢啦......而家做家姐真係命苦

0 Comments:

Post a Comment

<< Home