Saturday, May 28, 2005

離開宿舍前夕

我又o係公司打日記啦

星期四晚唱K唱到三點幾先返hall
尋日訓到成兩點先起身
跟住就緊係要pack野啦,聽日要搬走啦
pack到差唔多五點,先pack左五個膠箱
我都唔明我邊度得黎有咁多野架
我pack八箱野寄存o係hall,都仲有兩大袋紅白藍拎走(只係保守估計,至於結果係點,我都唔敢想像)


跟住我地就出左去啦
我地去左邊?經典lor
我地由九龍塘出發,去到中環轉巴士,由於好塞車,塞左好耐就去到淺水灣,去到觀賞左一陣天然現象--暴雨,行雷同閃電,跟住就返落銅鑼灣食韓燒啦
係唔係好經典呢

其實我地離開九龍塘既時候都只係陰天,去到中環好鬼大雨啦,我地原本諗住去赤柱BBQo架,不過見到咁大雨,就諗住去淺水灣,因為據聞o個度有間燒烤既鋪頭,應該有瓦遮頭。
又由於阿韾因為早到既關係,就好勇咁一個女仔o係大風大雨及好黑及四顧無人既情況下,獨自探路,仲要去7-11度買埋遮俾我地(我地一落車的時候,係3女4男2把遮,淋到濕晒,仲要冷風陣陣,凍到我死)。之後,經浩賢同herry探之後,我地發覺o個間野原來係無開,我地係淺水灣既公廁門口影左幾張相,就出左銅鑼灣食飯,為左完成我地BBQ既心願,我地就去左食韓燒啦~~

我叻左呀,淨係暈車浪,無嘔
但係有幾個位,真係差D嘔lor
包括:
1) 小新同我講:阿Max好愛你呀......
2) Kit : 小新同Michelle 好似情人咁打情罵俏
3) 小新同我講:你嘔既時候,同阿Max咀對咀......
你話聽到呢D咁既野既時候,邊有可能唔嘔呀?!

愈來愈覺得,我地成班,真係無得救,冒雨踩單車,入淺水灣睇雷電...... 我諗我以前真係無咁顛架......

夜晚返到hall,我又繼續執野,執到三點幾先訓
佢地成係十五樓玩啤牌,如果我今日唔係一早要返工,我都會玩架

今日,要麻煩Max幫我將D野推上十九樓,再幫我D行李辦埋寄存手績

好忙好忙好忙呀今日
呢篇野我繼繼續續打左兩個幾鐘先打完
今日一來開新班,二來有另外一班完,又好鬼多電話喎
搞到我團團轉,成日都無停過手
--
都唔明D人架
報course都仲諗住講價,問有無折,又會問兩個人報有無折,又會問如果我讀兩次有無折,你估而家街市咩,有得講價,無奈......
--
仲有四個幾鐘先放工,我就黎悶死啦
--
聽日我地就要離開hall啦
今晚又話去食糖水喎
我地考完試真係勁玩

0 Comments:

Post a Comment

<< Home