Tuesday, January 25, 2005

食餐好少少既

就快放工啦, 而家好肚餓呀.
因為無食飯, 一陣同Raymond 食飯, 好期待呀, 因為我好似已經好耐無坐定定食餐飯啦.
過去十幾日,一係就係返工,係公司叮野係, 係學校既話當然又係叮野食啦. 再唔係就因為無時間,食麵包. 有時就邊開會邊食, 食乜都無乜感覺啦.
諗落,星期五我食同朋友去左開開心心打邊爐架, 不過,感覺上,好似已經係好耐之前咁,可能係因為我呢幾日完全無停過啦.
仲有十五分鐘.
--
今日上Logistics tutorial
先知原來Simon 係我tutor. 都幾好.
我今日知道佢原來已經讀緊Ph.D 啦, 即係話,佢用一年時間,讀左個M.Phil, 真係好犀利. 有D咁叻既師兄,真係幾開心. 有野唔明問佢,佢有十分有耐性咁教我地喎,真係無得頂.
--
尋晚係Greepeace office 油banner, 佢地成班男仔真係好努力,仲好有藝術天分. 可以係呢一年同佢地一齊做Solar Campus, 真係好開心,佢地成班真係好好玩, 雖然成日挖苦我,不過我無乜所謂.
好明顯啦, 我就係企埋一邊睇住佢地好辛苦咁油,影下相, 食完野洗下碗咁啦. 因為我一出手,佢地就呱呱叫,話我油得唔靚. 哼~~~~~~~~~~~~~
所以呢,之後就去做幫歌行亞同阿強整今日action 既野啦.
我地成班最後十一點幾先走,佢地兩個都仲未走呀, 真慘......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home