Thursday, September 13, 2007

獨居少女

終於,一波幾折之後,今日業主簽了約,下星期交匙,而我,將於本月尾展開獨居少女生活,地點為荃灣地鐵站附近一細單位,另有一可燒烤的天台。

若大家有意出力搬屋,請盡快與我聯絡,另想來訪,亦歡迎之至,約到人就得啦!

好期待呀~~

--

今日,唔知做乜鬼,完全唔記得食野,到夜晚七點半,先發現自己全日無食過野!!如果我日日都係咁,唔識肚餓,我一定唔會咁肥……

--

開學個多星期,感覺良好,我更善用我的學費,報讀了ITSC的課程,增值自己。努力!

Labels: ,

2 Comments:

At Thursday, September 13, 2007 12:03:00 pm, Anonymous Anonymous said...

heeeeee,

請食入伙飯

cathy

 
At Thursday, September 13, 2007 2:01:00 pm, Blogger Michelle 阿米 said...

食入伙飯,你地上黎時,要送禮架bor~~
我俾個list你呀~~ 我好多野要買
XDDDDDDDDDDDDDD

 

Post a Comment

<< Home