Saturday, August 18, 2007

可愛兔仔

由細到大,大家都覺得兔仔好可愛好純良,以前仲有好多人會養兔仔做寵物,我記得我細個時,我表哥屋企都有隻白兔仔。

不過,原來,係世界既另一邊,o係地中海等地,兔仔係佳餚,兔仔跟我們的豬牛羊一樣都是美食的材料。

講咁多野,到底我想講乜?入正題,今天晚上,我獻出了第一次 食兔仔。唔好問題好唔好食,我無乜印象,反而仍然回味當晚的蟹及羊。

雖然味道沒有令我有太大感覺,不過第一次食兔仔既經驗真係好深刻好難忘,我諗我以後都會記得呢一次。

附上大廚背影



Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home