Tuesday, August 28, 2007

又落雨……

又落雨…… 人地諗住去游水架嘛!!唯有去做gym,快D好天啦,我好想游水呀,我一定要考到拯溺牌!

--

Facebook又再一次印證世界真細小呢個事實,事緣我oFacebook度發現在朋友A識一個我好耐之前已經識,我多之前已經封佢為short short地既人B,咁我八卦之下,睇下佢個friend list,竟然俾我發現佢識我個大學同學C,不過我同阿C唔熟,又唔想同B聯絡,所以無add BC

--

OThomas放假既呢個星期,我原來以為我會好得閒,點知…… 又要見工,又要去開會,又約左朋友食飯,世事就係咁架啦~~~

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home