Monday, August 27, 2007

香港九龍新界一日遊

訓左四個鐘,然後今朝十點返到黎。

Download 返積左幾個月未download既歌,D歌手係咁出碟,就算揀完先要,我都download左幾個鐘,而家再繼續 =_=

有兩隻碟推介

1. 《不能說的秘密》電影原聲唱片

我仲未有機會去睇電影(應該都落架啦),不過我半桶水鋼琴造詣既我,就好欣賞入面既音樂,我一向都無鍾意聽純piano

2. 《一期一會》舞台劇原聲唱片

我相信唔係好多人有去睇《一期一會》,不過隻碟入面既歌好好聽,歌詞固然令人感慨,加上歌者觸動人心既聲音,成隻碟既歌都好令人感動,當然,我聽live時覺得正好多好多好多,場內好多人都忍唔受喊

好,講返今日既一日遊,用幾個鐘做左好多野之後,就去中原諗住睇一個我想睇既盤,俾我個朋友(都係做中原架,不過個人好老實)講中,中原真係謀人寺黎架,我前兩日send e-mail去問,今日出門口之前都打左去問,佢地好肯定咁話我知個盤仲未租出去,而又可以即刻有得睇,我先出門口,點知,去到,佢地竟然話呢個盤無左,激死,又呃我!!做地產既真係信唔過,好嬲呀!!

之後因為有人遲到,我就o係荃灣行街,行到咁上下就出灣仔,點知有人又又遲到,結果我就o係灣仔周圍行,好熱好熱。

到五點,終於到啦,去左睇家居潮流博覽,無野睇既,下年唔會去lu

之後,就去九龍灣,先去九展睇一個動漫展,雖然我唔係特別有興趣,好明顯係陪人去,不過去睇下都幾得意,亦好欣賞在場做生意既年輕人,好有創意,亦有唔錯既生意頭腦,最值得欣賞既係佢地實踐左佢地想做既野,望住佢地好落力咁叫賣,好有心機咁佈置,好認真咁去預備佢地既產品,真心祝願佢地可以有一次好好既經驗,最好緊係賺到錢啦。

九展之後,因為shuttle bus實在太太太多人啦,我地就行去MegaBox行下,B&Q真係唔錯,好多野睇,o岩晒鍾意行傢俱鋪既我,之後再去大眾行下,再周圍睇下,就去左food court 食野,一如所料咁多人,不過有樣好,food court 旁有live既冰上曲棍球睇,真係第一次咁樣食飯,都幾得意。

然後,我地又係行,行返去德福,跟住就返黎啦。行過謝瑞麟時,我終於記得去問下我隻唔osize,放左o係櫃桶底好耐,又無戴過既介指,原來整個ring size,由於我無單,係要錢架…… 我一直都以為,話晒都鑽介呀,應該有好好既after-sale service,免費整架嘛,我記得我幾年前拎去整係唔使錢架,不過當年有單既,鬼叫張單唔o係我手。既然要錢,我又未諗到有乜野機會要戴,再拖下先啦,諗住拎出黎戴先拎去整啦。或者等我問下可唔可以賣返俾佢,再買過第二隻先,得就好啦,hee hee

就係咁樣,我今日既路線係:觀塘 à 大窩口 à 荃灣 à 灣仔 à 九龍灣 à 大窩口,我都覺得自己好厲害,哈哈……

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home